Tomasz Dębowski nowym dyrektorem marketingu McDonald’s Polska

Przed dołączeniem do McDonald’s Polska odpowiadał za rozwój strategii marketingowej w firmie Frisco.pl.

Do zespołu McDonald’s Polska dołączył Tomasz Dębowski, obejmując stanowisko dyrektora marketingu.
Ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze budowania strategii i działań marketingowych. Pracował dla międzynarodowych organizacji, takich jak Nestle, Grupa Żywiec, zarówno w kraju, jak i za granicą. Przed dołączeniem do McDonald’s Polska odpowiadał za rozwój strategii marketingowej w firmie Frisco.pl.

Dębowski jest absolwentem studiów magisterskich na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Dodatkowo ukończył program studiów o kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie Lethbridge (Kanada) oraz Stosunki Międzynarodowe w Szkole Biznesu Trondheim (Norwegia).

Na stanowisku dyrektora marketingu McDonald's zastąpił Tomasza Leszko, który zajmował je przez ostatnie cztery lata. Od listopada 2017 r. Leszko pełni funkcję dyrektora marketingu i członka zarządu firmy Henkell & Co. (właściciela marek m.in. Nalewka Babuni, Gin Lubuski czy Wódka Starotoruńska).

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.