"Vogue Polska" startuje 14 lutego

W zespole m.in. Anda Rottenberg.

14 lutego br. do szerokiej dystrybucji trafi pierwszy, marcowy numer "Vogue Polska". Tego samego dnia ruszy serwis Vogue.pl. Pierwszy numer polskiej edycji można też zamówić na stronie Vogue.pl w ramach limitowanej przedsprzedaży. Zamówiony w ten sposób magazyn trafi do odbiorcy w dniu premiery.

– Pojawienie się naszego magazynu to świadoma decyzja biznesowa, która naturalnie wpisuje się w dynamiczny rozwój rynku dóbr luksusowych – powiedziała Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca wydawnictwa Visteria, odpowiadającego za polską edycję "Vogue'a".

Przygotowanie magazynu trzymano w tajemnicy. Wiadomo było tylko, że Conde Nast International, międzynarodowy wydawca "Vogue'a", na partnera i wydawcę wybrał założoną przez Katarzynę Kulczyk spółkę Visteria oraz że tytuł w Polsce poprowadzi Filip Niedenthal.

Teraz firma poinformowała o składzie zespołu. Zastępcą redaktora naczelnego została Joanna Lorynowicz, a rolę editor at large pełnić będzie Małgorzata Bela. Stanowisko dyrektora artystycznego objął Łukasz Aksamit. Daniela Agnelli kieruje działem moda, Anda Rottenberg – działem kultura, Hanna Rydlewska – działem reportaż i Vogue.pl, a Katarzyna Straszewicz – działem uroda. Łukasz Modelski pełni funkcję konsultanta do spraw wydawniczych, stanowisko dyrektora biura reklamy objęła Monika Wdowiak, Szymon Machnikowski kieruje zaś działaniami promocyjnymi w roli dyrektora marketingu i PR.

W 2018 r. ukazać ma się 11 wydań magazynu, poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym, wszystkie pozostałe będą ukazywać się co miesiąc. Cena egzemplarza wynosi 16,90 zł, a nakład pierwszych numerów to 160 tys. egzemplarzy.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.