Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka chief knowledge officerem w Grupie OMD

Poprzednio była związana Zenithem. W domach mediowych pracuje od ponad 10 lat.

W strukturach Grupy OMD powstała nowa komórka odpowiedzialna za zarządzanie wiedzą. Funkcję chief knowledge officera pełni Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka, która będzie raportować do Marty Pichlak-Miarki, dyrektor zarządzającej Annalect.

Węgrowicz-Łastowiecka to doświadczony strateg komunikacji, trener biznesu z ponad 10-letnim doświadczeniem pracy po stronie domów mediowych w obszarze online marketingu. Wcześniej była związana z Zenithem, K2 Media i Discovery. Ostatnie 2,5 roku pełniła rolę strategy managera w domu mediowym Zenith, odpowiadała głównie za tworzenie strategii komunikacji i mediów dla klientów agencji oraz dla potrzeb przetargowych. Pracowała m.in. dla takich marek, jak: L’Oreal Polska, Coty, Merc, IKEA, SCA.

Maciej Florek 1969 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.