Kamil Stoch i inni olimpijczycy udostępniają spot Visy

To element działań marki Visa w social mediach. Start nastąpił przed oficjalną premierą w globalnych kanałach cyfrowych i radiowo-telewizyjnych.

Sportowcy z Team Visa, w tym nasz skoczek narciarski Kamil Stoch, jako pierwsi udostępnili na swoich profilach w mediach społecznościowych spot pt. „Resetting Finish Lines”, będący częścią globalnej kampanii reklamowej Visa związanej z rozpoczynającymi się za niespełna miesiąc zimowymi igrzyskami olimpijskimi w PyeongChang. Główny motyw kampanii – "przesunięcie linii mety" – odzwierciedla ciągłe dążenie sportowców do przekraczania dotychczasowych granic ludzkich możliwości oraz urzeczywistniania marzeń.

Na spot składa się seria krótkich scen przedstawiających ośmiu członków Team Visa w ich podróży na igrzyska olimpijskie. Globalna fabuła filmu kręconego w Korei Południowej i Nowej Zelandii podzielona została na 13 lokalnych wersji, w tym polską. W każdej występują lokalni sportowcy olimpijscy i paraolimpijscy, korzystający m.in. z usługi Visa Checkout, kart zbliżeniowych czy też przedstawionych niedawno tzw. płatniczych urządzeń ubieralnych (wearables – chodzi m.in. o zegarki smart watch).

W skład Team Visa, grupy olimpijczyków wspieranych przez globalną organizację płatniczą, wchodzi 54 olimpijczyków i paraolimpijczyków reprezentujących 21 krajów i 15 dyscyplin sportowych. Kamil Stoch jest jedynym Polakiem w tym gronie.

Paweł Piasecki 36 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.