Burda powołuje nowych dyrektorów

Wydawnictwo wyodrębnia też nową strukturę, która zajmie się rozwijaniem biznesu w segmencie skierowanym do dzieci.

W związku z ciągłym rozwojem biznesu wydawniczego w segmencie skierowanym do dzieci firma Hubert Burda Media podjęła decyzję wzmocnienia swojej struktury wydawniczej. W Polsce powstanie osobna spółka  zarządzana przez należącą do Hubert Burda Media firmę Blue Ocean, która przez ostatnie lata rozwija segment dziecięcy w Niemczech jako partner dla marek takich jak Lego czy Playmobil.

Od 1 marca br. obecny dyrektor dystrybucji Burda Publishing Polska Mariusz Ryznar obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego w nowo powstałej strukturze i skoncentruje się na dalszym rozwoju magazynów i kolekcji skierowanych do dzieci (w Polsce i na innych rynkach międzynarodowych).

Zmieniają się role Katarzyny Sobańskiej-Helman (na zdjęciu), Tomasza Kałuży i Łukasza Wolaka. Katarzyna Sobańska-Helman, która przez ostatnie lata zarządzała biznesem książkowym Burdy w Polsce, wchodzi w skład zespołu zarządzającego i obejmuje stanowisko chief business development officera (CBDO), odpowiedzialnego za obszar nowych mediów drukowanych (new print) i partnerstwa biznesowego. W nowej roli będzie odpowiadała za dalszy rozwój biznesu książek, kolekcji Burdy, prenumeraty oraz koncentrowała się na budowaniu nowych relacji z partnerami zewnętrznymi. Katarzyna Sobańska-Helman będzie raportowała do CEO Alexandra Sorga.

Tomasz Kałuża zostaje dyrektorem dystrybucji i będzie odpowiadał za dystrybucję wszystkich magazynów i kolekcji wydawanych i zarządzanych przez Burdę. Będzie raportował do Justyny Namięty.

Łukasz Wolak awansuje na stanowisko dyrektora działu książek. Będzie odpowiadał za wszystkie aspekty zarządzania operacyjnego i dalszy rozwój biznesu książkowego. Będzie raportował do Katarzyny Sobańskiej-Helman.

Nie zmienia się rola Piotra Pietrzaka – w dalszym ciągu będzie on kierował działem subskrypcji i będzie raportował do Katarzyny Sobańskiej-Helman.

Piotr Machul 172 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.