Hanna Baka zostaje dyrektorem Stopklatki TV
Będzie odpowiedzialna za strategię programową i marketingową kanału.
Hanna Baka odpowiedzialna będzie za strategię programową i marketingową Stopklatka TV. Obejmie także nadzór nad wszystkimi działaniami operacyjnymi związanymi z kanałem. Jest menedżerem z wieloletnim doświadczeniem w branży telewizyjnej. Przez 18 lat pracowała w Canal+ i Canal+ Cyfrowym, gdzie pełniła m.in. funkcję dyrektora kanału Ale Kino+, odpowiadając za działania związane z tą marką, w tym za strategię, zakupy programowe i ramówkę. Następnie była dyrektorem programowym Fokus TV, a ostatnio dyrektorem programowym kanału Metro.
Do zespołu Stopklatki TV wraz z początkiem lutego dołącza również Magdalena Błasiak-Bielińska jako dyrektor ds. zakupów programowych. Magdalena Błasiak-Bielińska związana była wcześniej m.in. z Canal+, Monolith Films, a ostatnio z kanałem Metro.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.