Skoda chwali się powodzeniem modelu Karoq

Kampania launchowa ruszyła na przełomie listopada i grudnia ub.r.

Volkswagen Group Polska, importer i dystrybutor samochodów m.in. czeskiej marki Skoda, należącej do koncernu Volkswagen, chwali się, że w niespełna dwa miesiące od początku jej kampanii reklamowej zebrał już ponad tysiąc zamówień.

Zdaniem przedstawicieli Skody po ubiegłorocznych wynikach sprzedaży większego SUV-a Skody Kodiaq liczba zamówień na Karoq potwierdza rosnącą popularność marki w segmencie SUV i skuteczność ofensywy modelowej.
 
– Tysiąc pierwszych zamówień zebranych w tak krótkim czasie, jeszcze zanim model na dobre pojawił się na naszych drogach, to imponujące osiągnięcie, na które stać niewiele marek na polskim rynku – przekonuje Dariusz Brodnicki, dyrektor sprzedaży marki Skoda w Polsce.

Na korzyść Skody przemawia cena – najsłabiej wyposażona wersja Karoq Ambition kosztuje 87,9 tys. zł, zaś najdroższa wersja Style – 131,5 tys. zł.

Kampanię launchową modelu Karoq pod hasłem: "Spróbuj inaczej" przygotowały agencja Opcom (kreacja), dom mediowy PHD Rocket (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Isobar (social media).

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.