Aldi zmieni wszystkie swoje sklepy w Polsce
Dyskontom zależy na unowocześnieniu i odświeżeniu wystroju.
Niemiecka sieć dyskontów Aldi wprowadza nowy koncept wizualny o nazwie ANIKo. W centrum nowej koncepcji ma być świeżość zarówno w kontekście zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu i jego ekspozycji. Koncepcja zakłada zachowanie szerokich alejek między regałami, do których sieć przyzwyczaiła swoich klientów. Format ma też poprawić nawigację w sklepach.
Nowa kolorystyka i motyw jasnego drewna, a także nowy system oświetlenia typu LED w połączeniu z większą ilością światła dziennego mają sprawić poczucie nowoczesnego designu i świeżości.
– Wszystkie materiały wizualne stanowiące aranżację przestrzeni prezentują asortyment w apetycznej i realistycznej konwencji, a przestrzeń sklepu została wzbogacona o ciekawostki produktowe. W każdej lokalizacji zaprojektowano też motyw regionalny w obszarze kasowym – wskazuje Agnieszka Barańska, kierownik marketingu Aldi Sp. z o.o.
Nowy format zakłada również rewitalizację terenów zielonych oraz parkingów. Pierwszymi lokalizacjami, w których wdrożono nowy koncept, są Gliwice, Łódź, Warszawa i Wrocław. Do połowy lipca br. wszystkie sklepy sieci zostaną przebudowane. Aldi prowadzi w Polsce 124 sklepy, głównie na zachodzie oraz południu kraju, firma zatrudnia blisko 2 tys. pracowników.
Dla tej sieci pracuje w naszym kraju agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.