Niestraszki PZU w "The Voice Kids"

Zintegrowaną kampanię prowadzą agencje z IPG Mediabrands.

"Niestraszki w The Voice Kids" to projekt realizowany przez UM, Mediabrands Studios i Reprise (IPG Mediabrands) dla PZU. W początkowej fazie programu bazowano na sponsoringu telewizyjnym przy programie oraz zwiastunach. Od minionej soboty akcja weszła w kluczową fazę, czyli plebiscyt sponsorowany przez PZU. Widzowie mogą głosować na swojego ulubionego uczestnika programu. Uczestnik, który zdobędzie największą liczbę głosów, otrzyma od PZU cenną nagrodę – voucher na nagranie teledysku i singla w profesjonalnym studio. Nagrody czekają także na głosujących. Ogłoszenie wyników plebiscytu nastąpi na antenie w odcinku finałowym, tj. 24 lutego.

Plebiscyt promowany jest w programie (belki ekranowe, billboardy fundatora nagrody) oraz online na stronie Voicekids.tvp.pl, Vod.tvp.pl, fanpage'u "The Voice Kids" na Facebooku, Instagramie programu oraz na fanpage’u Niestraszków. Koniec plebiscytu będzie momentem kulminacyjnym akcji – w odcinku finałowym zaplanowano lokowanie produktu w postaci rozmów z dziećmi i ich rodzicami w specjalnie zbudowanej Strefie PZU oraz wręczenie vouchera zwycięzcy plebiscytu. W ramach kampanii prowadzone są także działania z wykorzystaniem autorskiej technologii TV Sync. Odbiorcy programu "The Voice Kids", którzy równolegle korzystali z urządzeń przenośnych, mogli zobaczyć reklamę akcji w internecie, przejść na stronę głosowania i wziąć udział w plebiscycie.

Maciej Florek 1956 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.