Niestraszki PZU w "The Voice Kids"
Zintegrowaną kampanię prowadzą agencje z IPG Mediabrands.
Plebiscyt promowany jest w programie (belki ekranowe, billboardy fundatora nagrody) oraz online na stronie Voicekids.tvp.pl, Vod.tvp.pl, fanpage'u "The Voice Kids" na Facebooku, Instagramie programu oraz na fanpage’u Niestraszków. Koniec plebiscytu będzie momentem kulminacyjnym akcji – w odcinku finałowym zaplanowano lokowanie produktu w postaci rozmów z dziećmi i ich rodzicami w specjalnie zbudowanej Strefie PZU oraz wręczenie vouchera zwycięzcy plebiscytu. W ramach kampanii prowadzone są także działania z wykorzystaniem autorskiej technologii TV Sync. Odbiorcy programu "The Voice Kids", którzy równolegle korzystali z urządzeń przenośnych, mogli zobaczyć reklamę akcji w internecie, przejść na stronę głosowania i wziąć udział w plebiscycie.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.