Trzecia edycja loterii kapslowej "Dwa Szybkie Żubry"
Kompania Piwowarska przygotowała nagrody o łącznej wartości 27,8 mln zł.
Tegoroczna akcja Żubra rozpoczęła się wcześniej niż w ubiegłych latach. Promocyjne puszki piwa można odbierać do końca lipca br. w wybranych punktach sprzedaży na terenie całego kraju.
Spot wspierający akcję promocyjną emitowany jest w ogólnopolskiej telewizji w wersji 30- i 15-sekundowej. Zaplanowane są również liczne działania reklamowe w radiu, prasie, online oraz w punktach sprzedaży. Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencja Tailor Made PR i Huta 19. Design opakowań promocyjnych zaprojektowała agencja Prism Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane