UPC reklamuje się hasłem: "Więcej niż światłowód"

Kampanię w TV i online przygotowały: TBWA, Agencja HI oraz OMD.

UPC Polska, największy w kraju operator sieci kablowej, startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet UPC oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję nowej generacji na wielu urządzeniach.

Kampania promuje pakiet z platformą telewizyjną nowej generacji Horizon z usługą Horizon Go i Replay TV i  internetem do 120 Mb/s dostępny w trzymiesięcznej promocji obniżającej abonament o 50 proc.

Ofertę UPC będą wspierać spoty emitowane w telewizji oraz online i w serwisach VoD. Reklamy będą emitowane w Polsacie, TVN, kanałach tematycznych TVP i Polsatu oraz wybranych kanałach z grupy Premium TVN. Dodatkowo spoty zobaczyć będzie można online w serwisach VoD: Flimweb.pl, Player.pl, VOD.pl.
Za kreację kampanii odpowiada agencja TBWA i Agencja HI, a za zakup mediów - dom mediowy OMD.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.