Bartosz Jaroszewski szefem kreacji w Walk Digital

Do zespołu dołączyli także Paweł Cholewa oraz Kamil Pawłowski.

Do działu kreacji Walk Digital dołączyły trzy osoby – Bartosz Jaroszewski, który jako digital creative director objął zarządzanie działem, Paweł Cholewa na stanowisku digital art directora oraz Kamil Pawłowski – senior digital copywriter.

Bartosz Jaroszewski (na zdj.) ma ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe. Przez ostatnie cztery lata był związany z OS3 – najpierw na stanowisku senior art directora, a następnie dyrektora kreatywnego, na którym odpowiadał za zarządzanie działem kreacji oraz nadzór artystyczny nad tworzonymi konceptami. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w takich agencjach jak GoldenSubmarine czy FireFly Creation. Realizował działania m.in. dla firm: Avon, BMW, BZ WBK, Nike, Philips, PKO BP, Play, Skoda, Timex, Vision Express, Volkswagen oraz Volvo. W Walk Digital do jego obowiązków m.in. należą; zarządzanie pracą działu kreacji, nadzór nad tworzonymi konceptami kreatywnymi, uczestnictwo w działaniach newbusinessowych.

Paweł Cholewa z branżą reklamową jest związany od 2005 r. Ostatnio pracował w VML Poland, gdzie na stanowisku senior art directora tworzył koncepty kreatywne i projekty graficzne dla takich klientów, jak: Grupa Żywiec, PepsiCo, Samsung (m.in. kampania Samsung Galaxy A 2017 „#wyznaczakierunek”), Volkswagen. Wcześniej jako art director w Grey Group Poland realizował działania m.in. dla IKEA, mBank, Volvo. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w: Just, DSK, Dynamicom, GG Promotion, B&J czy CMIR. W Walk Digital na stanowisku digital art directora odpowiada za tworzenie i realizację konceptów kreatywnych kampanii.

Kamil Pawłowski karierę zawodową rozpoczął w 2012 r. w TBWA/Tequilla, gdzie jako social media specialist pracował dla GlaxoSmithKline i Kompanii Piwowarskiej, współtworząc m.in. kampanie „Fani Tyskiego tworzą historię” i „Tyskie Księstwo Piwne”. W 2014 r. związał się z VML Poland jako content creative, a następnie awansował kolejno na stanowiska senior content creative i copywriter. Do jego obowiązków należało opracowywanie idei kreatywnych oraz tworzenie i prowadzenie komunikacji w social mediach dla takich klientów, jak: Bacardi-Martini, Danone, Ferrero (na rynku lokalnym i globalnym), Nestlé Polska, Samsung, Volkswagen czy Żywiec Zdrój. W Walk Digital zajmuje się opracowywaniem idei kreatywnych oraz koncepcji komunikacji dla obecnych i potencjalnych klientów.

Katarzyna Kacprzak 249 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.