"Well" w regularnej sprzedaży
Wydanie wspiera kampania przygotowana we wsparciu DigitArt i Wavemaker.
"Well" ma być luksusowym magazynem lifestyle'owym, ale zaprojektowanym według nowego konceptu – bez celebrytów, horoskopu, plotek. Opowiadać ma o codziennym życiu dojrzałych kobiet. – Nasz "Well" robią wspaniałe kobiety. Wszystkie jesteśmy po 40., więc rozumiemy problemy tych, dla których piszemy – mówi Magdalena Jaros-Szmidt.
Autorką makiety jest Iwona Kobryń-Gałązka, dyrektor artystyczna miesięcznika. Pierwszy numer ma objętość 144+4 str. i kosztuje 7,99 zł.
Magazyn będzie wsparty wysoko zasięgową kampanią promocyjną w telewizji, internecie, radiu, magazynach kobiecych i telewizyjnych Wydawnictwa Bauer oraz w punktach sprzedaży prasy. Za kreację odpowiada pion marketingu Wydawnictwa i Digit Art, a za zakup mediów – Wavemaker.