Ahmad Tea zaprasza do tworzenia memów

Producent organizuje konkurs, w którym można wygrać wycieczkę.

Ahmad Tea wystartował z konkursem konsumenckim. Zaprasza do tworzenia memów za pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji. Do wygrania w konkursie są trzy wycieczki do Londynu dla dwojga oraz 150 zestawów herbat. Motywem przewodnim zabawy jest flirt angielskiej damy i dżentelmena.

Producent herbaty proponuje, żeby połączyć brytyjski humor z nienagannymi manierami i tworzyć DżentelMemy. Następnie należy zarejestrować kod promocyjny, który znaleźć można m.in. wewnątrz promocyjnych opakowań herbat Ahmad Tea London. Na każdym etapie trwania konkursu uczestnicy będą mieli okazję wygrać jeden ze 150 zestawów wysokiej jakości herbat. Zgłoszenie dwóch lub więcej kodów w danym miesiącu uprawnia do wzięcia udziału w losowaniu nagrody dodatkowej, którą jest podróż do Londynu.

Całą talię "Flirtu towarzyskiego w brytyjskim stylu” zakupić można na stronie www.sklep.smacznego.pl. Karty są stylizowane na grę retro, a pudełko zawiera 14 kart oraz 1 jokera z kodem promocyjnym. Gra przeznaczona dla 2 lub więcej graczy w wieku od 12 lat.

Organizatorem Konkursu jest V&P Agencja Reklamowa. Za obsługę komunikacyjną odpowiada agencja 38PR.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.