PepsiCo nadal z Ligą Mistrzów UEFA

Umowę przedłużono do 2021 r.

Firma PepsiCo ogłosiła dzisiaj przedłużenie umowy sponsorskiej z Ligą Mistrzów UEFA na kolejne trzy lata. Kontrakt obejmuje sześć wiodących światowych marek PepsiCo: Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7Up i Ruffles, które pozostaną oficjalnymi markami wspierającymi rozgrywki klubowe aż do Finału Ligi Mistrzów w 2021 r.

Wśród najbardziej rozpoznawalnych kampanii, jakie w ramach współpracy zostały zrealizowane, są m.in. globalna kampania reklamowa chipsów Lay’s z Leo Messim w roli głównej czy Turniej Gatorade 5v5, który motywuje wschodzących piłkarzy z całego świata do doskonalenia swoich możliwości.

W ramach odnowionej współpracy PepsiCo i UEFA zadeklarowały dodatkowe, bieżące wsparcie ceremonii otwarcia Finału Ligi Mistrzów. Marka Lay’s będzie też kontynuować współpracę z Fundacją UEFA Dzieciom. W zeszłym roku współpraca zaowocowała budową sztucznego boiska w obozie dla uchodźców w Zaatari w Jordanie, dzięki czemu mieszkańcy mogą cieszyć się piłką nożną w bezpiecznym otoczeniu i z odpowiednim wyposażeniem – zapewnia biuro prasowe.

Działalność sponsorska ruszy wraz z rozpoczęciem fazy pucharowej 2018 w nadchodzących tygodniach.

Katarzyna Woźniak 323 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.