GoldenSubmarine przygotowała nową aktywację dla Monte
Akcji towarzyszą działania promocyjne w internecie.
GoldenSubmarine kolejny raz organizuje dla marki Monte firmy Zott aktywację digitalową. Agencja przygotowała ideę kreatywną oraz zajęła się całkowitą organizacją konkursu "Montewator" wraz z kampanią promująca akcję.
Akcja "Montewator" jest promowana na nośnikach digitalowych w internecie oraz w social mediach. GoldenSubmarine przygotowała koncepcję oraz stronę konkursową, a także kreacje promujące akcję. Dodatkowo agencja czuwa nad przebiegiem i moderowaniem konkursu. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat.
Maciej Florek
2392 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane