GoldenSubmarine przygotowała nową aktywację dla Monte

Akcji towarzyszą działania promocyjne w internecie.

GoldenSubmarine kolejny raz organizuje dla marki Monte firmy Zott aktywację digitalową. Agencja przygotowała ideę kreatywną oraz zajęła się całkowitą organizacją konkursu "Montewator" wraz z kampanią promująca akcję.

Akcja "Montewator" jest promowana na nośnikach digitalowych w internecie oraz w social mediach. GoldenSubmarine przygotowała koncepcję oraz stronę konkursową, a także kreacje promujące akcję. Dodatkowo agencja czuwa nad przebiegiem i moderowaniem konkursu. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Carat.

Maciej Florek 1972 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.