Bauer uruchomił platformę dla influencerów

Biuro reklamy wydawnictwa reaguje w ten sposób na zmiany strategii swoich klientów.

Platforma Influence Me - najnowszy produkt biura reklamy wydawnictwa Bauer w Polsce - kojarzyć ma  twórców internetowych z konkretnymi markami. Celem jest stworzenie zindywidualizowanej oferty dla klientów reklamowych, którym tradycyjna reklama prasowa już nie wystarcza. Platforma pozwolić ma na realizację projektów niestandardowych w zakresie tematyki kulinarnej, modowej, urodowej, zdrowotnej, wnętrzarskiej i podróżniczej.

- To nasza odpowiedź na zmianę strategii marketingowych naszych klientów, poszukujących kontentowych ofert digitalowych, uzupełniających ich obecność w prasie – powiedziała Izabela Sarnecka, szefowa biura reklamy Wydawnictwa Bauer w Polsce. –  Influence Me otwiera nam drzwi do nowych nieraz klientów, a my z kolei przekonujemy ich do łączenia prasy i internetu, umożliwiając rozszerzenie grupy celowej na młodszą – influencerzy, i starszą, zamożniejszą – prasa.

Za pośrednictwem platformy wydawnictwo zamierza także zaoferować klientom i blogerom możliwość publikowania treści na łamach magazynów Bauera. Wsparciem dla projektu ma być obecność w zespole blogerki kulinarnej Natalii Ruszkowskiej-Tabor.

Platforma Influence Me już działa i jak zapewnia wydawnictwo, cieszy się dużym zainteresowaniem blogerów.  Docelowo Bauer widzi tu miejsce dla około 5-6 tysięcy blogerów - analogicznie do takiego projektu jak Durszlak.pl, największego agregatora blogów kulinarnych w Polsce, także należącego do Grupy Bauer. Taka liczba pozwoli  zdaniem biura reklamy na optymalne dopasowanie influencerów do poszczególnych kampanii.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.