Bauer uruchomił platformę dla influencerów
Biuro reklamy wydawnictwa reaguje w ten sposób na zmiany strategii swoich klientów.
- To nasza odpowiedź na zmianę strategii marketingowych naszych klientów, poszukujących kontentowych ofert digitalowych, uzupełniających ich obecność w prasie – powiedziała Izabela Sarnecka, szefowa biura reklamy Wydawnictwa Bauer w Polsce. – Influence Me otwiera nam drzwi do nowych nieraz klientów, a my z kolei przekonujemy ich do łączenia prasy i internetu, umożliwiając rozszerzenie grupy celowej na młodszą – influencerzy, i starszą, zamożniejszą – prasa.
Za pośrednictwem platformy wydawnictwo zamierza także zaoferować klientom i blogerom możliwość publikowania treści na łamach magazynów Bauera. Wsparciem dla projektu ma być obecność w zespole blogerki kulinarnej Natalii Ruszkowskiej-Tabor.
Platforma Influence Me już działa i jak zapewnia wydawnictwo, cieszy się dużym zainteresowaniem blogerów. Docelowo Bauer widzi tu miejsce dla około 5-6 tysięcy blogerów - analogicznie do takiego projektu jak Durszlak.pl, największego agregatora blogów kulinarnych w Polsce, także należącego do Grupy Bauer. Taka liczba pozwoli zdaniem biura reklamy na optymalne dopasowanie influencerów do poszczególnych kampanii.