"Pożyczanie jest modne" - przekonuje w kampanii Nivea

Za koncept kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine.

"Pożyczanie jest modne" - z takim hasłem wystartowała kampania antyperspirantu Nivea Deo Invisible Black & White. Występują w niej modelki i stylistki – a prywatnie przyjaciółki – Karolina Malinowska i Kamila Szczawińska. Towarzyszą one kampanii przez cały miesiąc. W każdym z tygodni akcji rzucają sobie wyzwania związane z wyborem czarno-białych stylizacji na rozmaite sytuacje. Internautki mogą śledzić ich zmagania na stronie www.nivea.pl oraz w social mediach, a następnie zagłosować na jedną z bohaterek, by wygrać jedną z kart upominkowych Zalando o wartości 500 zł. Warunkiem udziału w konkursie jest kupno dowolnego dezodorantu Nivea i zachowanie paragonu.

Na stronie www.nivea.pl znaleźć można dodatkowo ciekawostki związane z daną stylizacją oraz eksperckie porady modelek. Za całość konceptu kampanii i jej realizację w digitalu odpowiada agencja GoldenSubmarine. Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.

Maciej Florek 1972 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.