Plus zmienia wszystkie oferty

Zmiany od 14 lutego będzie wspierała szeroka kampania w mediach.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (Grupa Cyfrowy Polsat), zdecydował się od 14 lutego br. gruntownie zmienić wszystkie rodzaje swoich ofert, do zawarcia których konieczne jest podpisanie umowy: abonament indywidualny, mix, SOHO (dla małych firm), ofertę internetową oraz internetu dla firm. Jak wyjaśnia operator nowa oferta to spójne zasady we wszystkich segmentach: uproszczone taryfy, takie same poziomy abonamentu, identyczna oferta we wszystkich kanałach sprzedaży i roaming w UE dostępny w każdym poziomie zobowiązania ofert głosowych.

- Wprowadzamy spójne zasady, a jednocześnie pozwalamy elastycznie tworzyć ostateczny kształt oferty, z której będzie korzystał klient. W ofertach głosowych głównym wyróżnikiem są  wszystkie usługi bez limitu i internet w każdym abonamencie, a do tego dajemy jeszcze możliwość dobrania kolejnej karty 50 proc. taniej - wskazuje Justyna Kulka, dyrektor departamentu strategii marketingowej w Plusie i Cyfrowym Polsacie.

Nowa oferta abonamentowa Plusa zawiera tylko trzy taryfy: za 30, 40 i 50 zł, a we wszystkich nielimitowane rozmowy i wiadomości SMS i MMS do wszystkich sieci - różnią się one jedynie wielkością pakietu na transmisję danych (odpowiednio: 2 i 4 GB, a w abonamencie za 50 zł - bez limitu). Podobne stawki obowiązują w ofercie mix.

Wraz z wejściem w życie nowych ofert Plus rozpocznie intensywne kampanie reklamowe z udziałem satyryka Szymona Majewskiego. Spoty wyreżyserował Bartłomiej Ignaciuk. 14 lutego ruszy silna ogólnopolska kampania produktowa, wspierająca linie: Abonament, Internet i dla Firm. Za strategię i kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, za produkcję TFP, a za postprodukcję Rio de Post i Televisor.

Polkomtel był operatorem, który w ub.r. najbardziej zwiększył swoje nakłady reklamowe - jak wylicza firma Kantar Media, w oparciu o ceny cennikowe (bez uwzględnienia rabatów) - aż o 33 proc. - do 433 mln zł (we wszystkich mediach). Dom mediowy Codemedia wyliczył zaś, że przekładając to na liczbę punktów GRP, wzrost nakładów reklamowych Plusa w samej tylko telewizji wyniósł aż 48 proc.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.