Oreo wraca z kampanią wariantu Crispy & Thin [wideo]

Adaptacją globalnych materiałów zajął się TAG Worldwide.

Mondelez powrócił z kampanią marki ciastek Oreo, wariantu Crispy & Thin. Kampania launchowa była prowadzona od marca do maja ub.r. w TV, VoD, Facebooku, kinie i przez sampling w kinie. W tym roku Mondelez kontynuuje te działania z wykorzystaniem tego samego spotu telewizyjnego.

Adaptacją globalnych materiałów zajął się TAG Worldwide. Media dla Mondeleza planuje i kupuje dom mediowy Carat.

Maciej Florek 1969 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.