Nowa kampania szminek marki Rimmel [wideo]

Integralną częścią kampanii jest akcja brandfundingowa na rzecz fundacji Mamy Głos.

Ruszyła kampania wizerunkowa "Matte i mogę więcej", wspierająca launch matowych szminek w płynie Stay Matte marki Rimmel (Coty). Ambasadorkami akcji są Kasia Wolska - trenerka fitness, didżejki z Princess Rap: Tycjana Acquasanta i Natalia Kusiak, oraz piosenkarka Marta Gałuszewska. Integralną częścią kampanii jest akcja brandfundingowa na rzecz fundacji Mamy Głos – promującej prawa kobiet w Polsce. Internauci mogą wspierać zbiórkę na rzecz fundacji, dodając zdjęcie z gestem mocy - będącym znakiem fundacji, na swoim Instagramie. Każde zdjęcie to złotówka przekazana przez Rimmel dla fundacji.

Za strategię i kreację odpowiada agencja Digital Kingdom, produkcją spotu wideo zajął się dom produkcyjny OnlyOnly. Zakup mediów do koordynuje Zenith.

Maciej Florek 1898 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.