Cyfrowy Polsat i Plus ulepszają program lojalnościowy

Dla wszystkich klientów, niezależnie od wysokości abonamentu.

Operator telewizji satelitarnej Cyfrowy Polsat i należąca do niego sieć komórkowa Plus (Polkomtel) wraz z wejściem 14 lutego br. nowych taryf  zdecydowały się na obniżenie wymogów udziału w ich wspólnym programie lojalnościowo-rabatowym SmartDom. Od teraz będą mogli do niego przystąpić i skorzystać z rabatów wszyscy klienci obydwu operatorów, niezależnie od wysokości abonamentu, jaki płacą.

Za każdą podstawową dodatkową usługę (telefoniczną, telewizyjną lub internetową) będzie przysługiwał rabat w wysokości 10 zł. Operator wskazuje, że zestaw trzech podstawowych usług – telewizję, telefon i internet – można mieć już za 60 zł miesięcznie.

Z wprowadzonego w 2014 r. programu SmartDom korzysta już ponad 1,44 mln abonentów Plusa (11,3 mln wszystkich klientów) i Cyfrowego Polsatu (3,5 mln). Od początku reklamuje go aktorski duet Joanna Brodzik i Paweł Wilczyński. Reklamy przygotowuje agencja Scholz & Friends Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Vizeum.

Program SmartDom oferuje dziewięć produktów i usług: telewizję satelitarną (teraz także cyfrową telewizję naziemną), telefonię komórkową (teraz także stacjonarną), Internet LTE Plus Advanced, usługi bankowe, energię elektryczną, gaz, ubezpieczenia (Ergo Hestia), sprzęt AGD oraz monitoring pomieszczeń.

Maciej Burlikowski 894 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.