Bartosz Szreter digital account directorem w Saatchi & Saatchi IS

Odpowiada za działania new business we współpracy z regionalnymi biurami grupy Publicis w Singapurze, Dubaju oraz Dusseldorfie, a także za współpracę z obecnymi klientami agencji.

Po siedmiu latach Bartosz Szreter awansuje na stanowisko digital account directora. Raportować będzie bezpośrednio do Krzysztofa Szymczaka, CoMD Saatchi & Saatchi IS. Odpowiada za działania new business we współpracy z regionalnymi biurami grupy Publicis w Singapurze, Dubaju oraz Dusseldorfie, a także za współpracę z obecnymi klientami agencji. Stoi na czele zespołu projektowego skoncentrowanego na działaniach digital oraz e-commerce na poziomie globalnym.

Szreter ma kompetencje w obszarze marketingu zintegrowanego, ATL, BTL oraz oczywiście digital. Prowadził działania na rzecz największych marek z branż zdrowotnej, spożywczej, FMCG oraz motoryzacyjnej. Przez ostatnich siedem lat rozwijał współpracę z kluczowymi klientami agencji, m.in: Procter & Gamble (Old Spice, Gillette, Ariel, Pampers, Blend-a-med i Oral B), a także Lexus Asia, Toyota Asia, Mead Johnson, Red Bull, Teva Pharmaceuticals oraz Merck. W chwili obecnej jego kluczowym klientem jest Merck, dla którego Saatchi & Saatchi IS prowadzi działania w obszarze digital marketingu na 35 rynkach międzynarodowych w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie.

Katarzyna Kacprzak 221 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.