Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day
"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".
To już trzecia edycja konferencji Multiscreen Day. Tym razem przyjrzymy się m.in. trendom związanym z rodzącym się dopiero zjawiskiem cord cuttingu, czyli rezygnacji konsumentów z klasycznej telewizji na rzecz platform internetowych. Tematem są także inne zmiany w modelach konsumpcji mediów związane z rosnącą pozycją wideo w internecie. Ważnym wątkiem będzie także pomiar mediów w rzeczywistości multiscreen.
Podczas konferencji zaprezentujemy premierowo wyniki badania dotyczącego postaw konsumentów wobec telewizji, reklamy i możliwości rezygnacji przez nich z TV na rzecz internetu. Badanie przygotowały "Media & Marketing Polska" oraz Panel Ariadna.
Udział w Multiscreen Day w roli prelegentów zapowiedzieli także przedstawiciele takich firm, jak: Abstrachuje.TV, Biuro Reklamy TVP, CDA.pl, Gemius, Kino Polska TV, Labcom, Nielsen, Samsung, Starcom, WP.pl i Yieldbird.
Organizatorami konferencji są miesięcznik "Media & Marketing Polska" oraz serwis MMP24. Sponsorzy to dom mediowy Starcom, który jest sponsorem głównym, oraz Wirtualna Polska.
Multiscreen Day odbędzie się 6 marca 2018 r. w Warszawie w Pin-Up Studio. Szczegółowe informacje o konferencji dostępne są na stronie www.multiscreenday.pl
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.