Tom Frazer z Viacomu keynote speakerem na Multiscreen Day

"Telewidzowie, cordcutterzy i marki. Efektywna komunikacja w zmieniającym się krajobrazie mediów" - to temat już trzeciej edycji konferencji organizowanej przez "Media & Marketing Polska".

Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK będzie keynote speakerem na konferencji Multiscreen Day. Odpowiada on za biznes cyfrowy Viacomu w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Skandynawii, Rosji oraz Europie Środkowej i Wschodniej. Prezentacja "Next generation MTV – harnessing the relationship between TV and digital" będzie poświęcona zagadnieniu łączenia klasycznej TV z digitalem, tak aby zaangażować odbiorców z pokolenia milenialsów. Tom Frazer  zaprezentuje także strategię MTV, która dzięki wykorzystaniu social mediów wśród młodych odbiorców pozwoliła na skuteczne wsparcie biznesu telewizyjnego tego nadawcy. 

To już trzecia edycja konferencji Multiscreen Day. Tym razem przyjrzymy się m.in. trendom związanym z rodzącym się dopiero zjawiskiem cord cuttingu, czyli rezygnacji konsumentów z klasycznej telewizji na rzecz platform internetowych. Tematem są także inne zmiany w modelach konsumpcji mediów związane z rosnącą pozycją wideo w internecie. Ważnym wątkiem będzie także pomiar mediów w rzeczywistości multiscreen.

Podczas konferencji zaprezentujemy premierowo wyniki badania dotyczącego postaw konsumentów wobec telewizji, reklamy i możliwości rezygnacji przez nich z TV na rzecz internetu. Badanie przygotowały "Media & Marketing Polska" oraz Panel Ariadna.

Udział w Multiscreen Day w roli prelegentów zapowiedzieli także przedstawiciele takich firm, jak: Abstrachuje.TV, Biuro Reklamy TVP, CDA.pl, Gemius, Kino Polska TV, Labcom, Nielsen, Samsung, Starcom, WP.pl i Yieldbird.

Organizatorami konferencji są miesięcznik "Media & Marketing Polska" oraz serwis MMP24. Sponsorzy to dom mediowy Starcom, który jest sponsorem głównym, oraz Wirtualna Polska. 

Multiscreen Day odbędzie się 6 marca 2018 r. w Warszawie w Pin-Up Studio. Szczegółowe informacje o konferencji dostępne są na stronie www.multiscreenday.pl

Tomasz Wygnański 647 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.