Z New Age Media do "Vogue'a"

Dominika Jóźwiak i Marta Weczera dołączyły do polskiej ekipy pisma.

Dominika Jóźwiak została head of direct and agency sales w magazynie "Vogue" (Visteria Sp. z o.o.), który wczoraj miał premierę rynkową. Jóźwiak wcześniej przez ponad trzy lata pracowała na stanowisku international relations directora w New Age Media. 

Dominika Jóźwiak rozpoczęła pracę w New Age Media w 2010 r., początkowo na stanowisku sales managera. Po awansie nadzorowała działalność wszystkich biur firmy w Europie Środkowo-Wschodniej oraz koordynowała kampanie o zasięgu międzynarodowym.

Marta Weczera pracuje w "Vogue'u" jako advertising service and customer relations manager. Od 2012 r. do jesieni ubiegłego roku pracowała jako international marketing manager w New Age Media, a wcześniej  m.in. w "K Magazine", w sieci Euro Apteka jako trade marketing manager oraz w trade marketingu P&G, gdzie zajmowała się m.in. marką Pampers.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.