Viacom rusza z kanałem Nicktoons
Program kierowany jest do dzieci w wieku 4-10 lat. Nowa stacja trafia do oferty reklamowej Premium TV.
Kanał nadawać ma 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. – Wierzymy, że Nicktoons znakomicie uzupełni naszą ofertę kanałów dziecięcych – skierowanego do dzieci w wieku przedszkolnym Nick Jr. oraz emitującego animacje i seriale live action Nickelodeon – powiedział Daniel Reszka, vice president Youth & Emerging Brands CEE, Viacom International Media Networks.
Nicktoons trafia do oferty reklamowej Premium TV (TVN Media). O planach uruchomienia kanału pisaliśmy w grudniu ub. r. (Nicktoons - nowy kanał dziecięcy w ofercie Viacomu).
Nadawca, powołując się na dane Nielsen Audience Measurement, twierdzi, że łączny udział kanałów z rodziny Nickelodeon w oglądalności w grupie 4-12 (SHR) za cały rok 2017 wyniósł 13,41 proc., co czyni je najchętniej oglądaną grupą kanałów dziecięcych w Polsce.
Viacom International Media Networks w Polsce ma w portfolio kanały telewizyjne: Nickelodeon, Nicktoons, Nick Jr., MTV, MTV Music, VH1, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD.
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.