Polski "Vogue" ma już wydanie internetowe
Za projekt i produkcję Vogue.pl odpowiada Mets/WM Content.
– Markę Vogue oparliśmy w Polsce na dwóch równorzędnych filarach – wydaniu drukowanym i internetowym – mówi Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca/CEO spółki Visteria, wydawcy "Vogue'a" w Polsce. – Dzięki specjalnej redakcji digital odwiedzający Vogue.pl znajdą tam szeroki zasób ekskluzywnych treści. Serwis będzie oddychał pełną piersią – nieustannie wzbogacany zarówno pogłębionymi reportażami, jak i szybkimi informacjami z dynamicznego świata mody – podkreśla.
Redaktorką prowadzącą Vogue.pl jest Hanna Rydlewska.
– Przy projektowaniu Vogue.pl postawiliśmy sobie za punkt honoru stworzenie serwisu porywającego wizualnie, a zarazem prostego i wysmakowanego. Na przykład na podstronach z artykułami wyróżnia się przejrzysty i subtelnie nawiązujący do printu układ dwukolumnowy, który podczas przewijania strony w dół, przewija się w niezależnych od siebie prędkościach. Dzięki czemu doświadczenie artykułu czy wywiadu jest pełniejsze, a samo przejście między treściami ciekawsze. Całość jest minimalistyczna, przejrzysta i premium – opowiadają Julia Szostak i Daniel Przygoda odpowiedzialni za kreację w agencji Mets/WM Content.
Agencja Mets odpowiada też za planowanie kampanii i zakup kampanii "Vogue'a" we wszystkich mediach. Za kreację w kampanii odpowiada BBDO.