Polski "Vogue" ma już wydanie internetowe

Za projekt i produkcję Vogue.pl odpowiada Mets/WM Content.

Rusza digitalowa odsłona "Vogue'a" – Vogue.pl. Projektem i produkcją serwisu zajął się Mets/WM Content – agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obecność "Vogue'a" w internecie (projekt i produkcja strony, obsługa technologiczna, SEO, doradztwo social media).

– Markę Vogue oparliśmy w Polsce na dwóch równorzędnych filarach – wydaniu drukowanym i internetowym – mówi Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca/CEO spółki Visteria, wydawcy "Vogue'a" w Polsce. – Dzięki specjalnej redakcji digital odwiedzający Vogue.pl znajdą tam szeroki zasób ekskluzywnych treści. Serwis będzie oddychał pełną piersią – nieustannie wzbogacany zarówno pogłębionymi reportażami, jak i szybkimi informacjami z dynamicznego świata mody – podkreśla. 

Redaktorką prowadzącą Vogue.pl jest Hanna Rydlewska. 

– Przy projektowaniu Vogue.pl postawiliśmy sobie za punkt honoru stworzenie serwisu porywającego wizualnie, a zarazem prostego i wysmakowanego. Na przykład na podstronach z artykułami wyróżnia się przejrzysty i subtelnie nawiązujący do printu układ dwukolumnowy, który podczas przewijania strony w dół, przewija się w niezależnych od siebie prędkościach. Dzięki czemu doświadczenie artykułu czy wywiadu jest pełniejsze, a samo przejście między treściami ciekawsze. Całość jest minimalistyczna, przejrzysta i premium – opowiadają Julia Szostak i Daniel Przygoda odpowiedzialni za kreację w agencji Mets/WM Content. 

Agencja Mets odpowiada też za planowanie kampanii i zakup kampanii "Vogue'a" we wszystkich mediach. Za kreację w kampanii odpowiada BBDO.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.