Olimpijska kampania Visy z udziałem Kamila Stocha [wideo]
Kampania jest częścią szerszych działań sponsoringowych Visy związanych z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Pjongczang.
Kampania Visy z udziałem m.in. kanadyjskiego snowboardzisty Marka McMorrisa, amerykańskiej narciarki alpejskiej Mikaeli Schiffrin i polskiego skoczka Kamila Stocha obejmuje emisję spotów w telewizji, internecie oraz poprzez kanały mobilne, a także za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Motywem przewodnim kampanii promującej płatności zbliżeniowe jest przekraczanie granic przez sportowców. Spoty reklamowe przygotowano w trzech wersjach: 15-, 30- oraz 60-sekundowej (ta ostatnia w załączonym materiale wideo). Kilka dni przed oficjalnym startem kampanii pojawiły się w mediach społecznościowych na profilach zawodników Team Visa. Organizacja płatnicza wspiera grupę 54 olimpijczyków i paraolimpijczyków reprezentujących 21 krajów i 15 dyscyplin sportowych. Kamil Stoch jest jedynym Polakiem w tym gronie.
Visa jest partnerem igrzysk w dziedzinie technologii płatniczych. W ramach tej współpracy zarządza całą infrastrukturą i siecią płatniczą na wszystkich obiektach olimpijskich. Na zimowe igrzyska Visa przygotowała trzy rodzaje "ubieralnych" urządzeń płatniczych (wearables): działające w technologii NFC rękawiczki, pamiątkowe naklejki i przypinki.
Visa jest również oficjalnym partnerem płatniczym Stref Kibica Eurosportu Zimowych Igrzysk Olimpijskich. Strefy zlokalizowane w Wiśle i Karpaczu zostały otwarte 8 lutego br., dzień przed ceremonią otwarcia igrzysk w Pjongczangu. Będą działać do końca igrzysk (25 lutego). Wśród atrakcji dla kibiców są m.in. strefa gier VR, możliwość skorzystania z aplikacji Snappie oraz liczne konkursy.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.