Nescafe Azera Americano rusza z nową kampanią

Komunikacja zaplanowana jest na Facebooku, Instagramie, platformach VoD.

Marka Nescafe (Nestle) rusza z nową odsłoną kampanii kawy z segmentu kaw super premium – Nescafe Azera Americano.
W tegorocznym spocie wystąpiła ilustratorka Magdalena Pankiewicz.

W ramach kampanii powstały spoty: 60-, 30-, 15-, i 6-sekundowe. Komunikacja zaplanowana jest na Facebooku, Instagramie, platformach VoD.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker, a za koncept kreatywny – Wavemaker Content. Spot wyreżyserował Mateusz Dziekoński, produkcję spotu przygotowało Sputnik Studio.

Maciej Florek 1972 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.