Odra: "Najlepiej razem"

Wraz z rebrandingiem marki słodyczy Grupa Otmuchów wprowadza nową platformę komunikacji "Najlepiej razem".

Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra, należąca do Grupy Otmuchów, przeszła proces rebrandingu, który jest połączony z wprowadzeniem nowej platformy komunikacji "Najlepiej razem".

W logo, po dziewięciu latach, wraca kotwica – symbol, który towarzyszył marce od 1950 r. Uścisk dłoni – symbol nowej platformy "Najlepiej razem" – oznaczać ma  jedność i bezpieczeństwo, chwile, które są ważne, bo spędzane wspólnie. Platforma komunikacji marki opierać się ma na historiach z ludźmi w roli głównej, z których wybrzmi idea marki "Najlepiej razem".

Zmianie uległy przy okazji opakowania produktów, m.in. Chałwy, Duetki Familijnej, Mleczka Familijnego.

Za nową identyfikację marki oraz pomysł na platformę komunikacji odpowiedzialny jest kreatywny kolektyw utworzony w ramach struktury Grupy Otmuchów. Kampania promocyjna platformy "Najlepiej razem" rozpocznie się w marcu i będzie obejmowała działania PR, aktywacje w magazynach kobiecych, prasie branżowej oraz internecie. Również tymi działaniami zajmuje się wspomniany kolektyw. Grupa nie korzysta ze wsparcia zewnętrznych agencji. 

Strona www.najlepiejrazem.pl uruchomiona zostanie w marcu. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.