Wójcik i Malinowska dołączają do LifeTube

Sieć inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe.

Anna Wójcik (na zdj. z prawej) i Izabela Malinowska dołączają do sieci partnerskiej LifeTube. Wójcik, senior account manager – music, będzie odpowiedzialna za rozwój oferty kanałów muzycznych oraz profesjonalizację opieki menedżerskiej nad ich cyfrowym portfolio. Doświadczenie wykorzysta również w zakresie optymalizacji i monetyzacji kanałów. To początek pracy w tym obszarze – spółka nie wyklucza rozszerzenia działalności o współpracę z publikującymi na YouTube muzykami. Z branżą muzyczną związana jest od ponad 10 lat. Zarządzała wytwórnią Prosto Label, wydającą albumy artystów hiphopowych, w tym m.in. Sokoła, KęKę, KaeNa. Była odpowiedzialna za stworzenie kanału ProstoTV – pierwszego polskiego monetyzowanego kanału muzycznego na YouTube, który przekroczył milion subskrypcji. Współpracowała z takimi markami, jak: RedBull, Reebok, Johnnie Walker czy Jeep.

Dział gamingowy rozszerzył się o nowe stanowisko. Jako account manager Izabela Malinowska będzie zajmować się współpracą z agencjami, domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi. Zdobytą we współpracy z klientami wiedzę ma wykorzystać podczas wdrażania oraz procesowania kampanii dla klientów z portfolio LifeTube. Do jej zadań będzie także należała monetyzacja twórców z kategorii gaming i technologie, ze szczególnym uwzględnieniem e-sportu oraz projektów niestandardowych. Malinowska przez ostatnie trzy lata była związana z domem produkcyjnym Foszer Sawicki, gdzie jako producent odpowiadała za obsługę klientów z sektora ATL i BTL. Wcześniej współpracowała m.in.z Socializerem, Lubię To oraz Nextwebmedia, gdzie odpowiadała za obsługę Cyfrowego Polsatu, Ipli, Universal Music Polska, Olympusa oraz współtworzyła i rozwijała kanały serwisu Abczdrowie.pl.

Maciej Florek 1927 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.