Odświeżona oferta Red Bull Mobile wsparta kampanią

Marka z nowymi twarzami reklamowymi.

Firma telekomunikacyjna P4, operator sieci komórkowej Play, zdecydowała się gruntownie odświeżyć ofertę swojej drugiej marki Red Bull Mobile. W ofercie abonamentowej dostępne są zarówno taryfy z telefonami, jak i bez nich. W ofercie bez telefonów (SIM only) za 29 zł miesięcznie abonent może korzystać z rozmów i wiadomości SMS i MMS bez limitu, pakietu 10 GB transferu danych miesięcznie (niewykorzystane przechodzą na kolejny miesiąc), a kontrakt jest co miesiąc automatycznie przedłużany (czyli obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia). W opcjach z telefonami dostępne będą trzy pakiety: za 49, 69 i 89 zł miesięcznie (umowy na 2 lata). Różnią się one wielkością pakietu transmisji danych – odpowiednio: 10, 15 i 25 GB miesięcznie (niewykorzystane również przechodzą na kolejny miesiąc).
Oferty prepaid (na kartę) to pakiety za 5, 10, 15 lub 30 zł, które różnią się okresem ważności (odpowiednio: 5, 10, 15 i 30 dni) oraz wielkością pakietu transmisji danych (odpowiednio: 1, 2, 4 i 10 GB).

Wraz z wejściem nowych ofert od jutra (czwartek 22.02) Red Bull Mobile startuje z kampanią reklamową, której nowymi twarzami będą trenerka fitness Katarzyna Wolska oraz trener fitness o pseudonimie Dziki, znany z wulgaryzmów.

Obsługą reklamową marki Red Bull Mobile zajmuje się agencja reklamowa BBDO Warszawa, zaś planowaniem i zakupem mediów dla P4 – dom mediowy MediaCom Warszawa.

Oferta Red Bull Mobile jest dostępna przez internet, w salonach sprzedaży Playa oraz w specjalnie brandowanych salonach – stoiskach w sieci Empik.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.