Pyszne.pl celebruje Dni Pizzy [wideo]

Wyprodukowany w Polsce spot prezentowany będzie w pięciu krajach europejskich.

Serwis do zamawiania jedzenia online Pyszne.pl rozpoczyna kampanię w całości poświęconą pizzy. Kampania obejmuje prasę, reklamę i wideo online, a także media własne – w tym kanały społecznościowe. Wyprodukowany w Polsce spot prezentowany będzie w pięciu krajach europejskich, gdzie równolegle startuje komunikacja (poza Polską: w Niemczech, Holandii, Belgii i Austrii). Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada zespół Takeaway.com. Spot został wyprodukowany przez Studio Filmowe Oto, wyreżyserował go Marek Rajca. Postprodukcją zajęło się studio Orka Film Postproduction.

W ramach kampanii w kanałach społecznościowych Pyszne.pl trwa konkurs organizowany w partnerstwie z Coca-Cola Zero Sugar, w którym do wygrania są m.in.: wycieczka do Włoch, warsztaty robienia pizzy oraz kupony do wykorzystania w serwisie Pyszne.pl o wartości od 100 zł do 400 zł.

Maciej Florek 1969 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.