"Netfilm" - nowe pismo dla użytkowników VOD

Magazynem wydawnictwa Bauer pokieruje Artur Kosiński.

Wydawnictwo Bauer wprowadza do sprzedaży testowy magazyn "Netfilm", skierowany do użytkowników platform VoD. Tytuł z segmentu premium przeznaczony ma być dla wielkomiejskiej grupy odbiorców o wysokim statusie społecznym. Zawiera szczegółowe informacje o filmach i serialach oraz rekomendacje najciekawszych produkcji dostępnych na VoD. "Netfilm" jest pierwszym w Polsce pismem skupionym wyłącznie na propozycjach platform streamingowych: Netflix (najwięcej treści), Showmax (drugi pod kątem zawartości), HBO Go, Amazon Prime Video (wybrane propozycje).

W magazynie zamieszczono recenzje oraz opisy ponad 100 filmów i seriali dostępnych w ofercie wymienionych platform. Rozbudowane opisy seriali zawierają tło geograficzne, historyczne, społeczne i naukowe, nowe sezony i odcinki, a także przez sylwetki aktorów. Klasyka filmowa ma być prezentowana za pomocą interesujących faktów, a nie jedynie opisów.

Redaktorem naczelnym jest Artur Kosiński, naczelny pism telewizyjnych „To & Owo TV”, „Teleświat” oraz „TV14”.

Premierowe wydanie magazynu „Netfilm” pojawi się w sprzedaży we wtorek 6 marca i będzie dostępne przez 2 miesiące. Liczy 116 stron, kosztuje 6,99 zł. Ukaże się w nakładzie 70 tys. egz. Wprowadzenie pisma wesprze kampania w radiu, internecie oraz tytułach własnych wydawcy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.