Data Tribe - nowa firma strategiczno-badawcza

Założycielem Data Tribe jest Marek Tobota.

Na rynku zadebiutował nowy butik strategiczno-badawczy specjalizujący się w trendwatchingu i analizie small data – Data Tribe.

Firma poprzez badania jakościowe chce dostarczać wgląd w percepcje i motywacje konsumenckie z uwzględnieniem rzeczywistych zachowań oraz kontekstu kulturowego. Ma też już za sobą pierwsze badania zrealizowane m.in. dla ABC Direct Contact, Carlsberg Polska i Stowarzyszenia Producentów Cementu.

Założyciel Data Tribe Marek Tobota jest od 10 lat związany z komunikacją marketingową i PR. W tym czasie miał okazję zarządzać projektami badawczymi zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Ostatnie cztery lata odpowiadał za strategie komunikacyjne i badania w Tomo Group, gdzie koordynował m.in. badanie rynku audiowizualnego w kontekście wyzwań cyfrowej dystrybucji na zlecenie MKiDN, Media Desk Polska i SFP.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.