Skoda promuje model Karoq

Należąca do grupy Volkswagena czeska marka intensywnie wspiera sprzedaż swojego mniejszego SUV-a.

Volkswagen Group Polska, importer i dystrybutor czeskiego producenta samochodów Skoda należącego do koncernu VW, kontynuuje reklamowe wsparcie sprzedaży wprowadzonego na rynek w IV kwartale ub.r. modelu Karoq, czyli kompaktowego SUV-a.

Do emisji w internecie trafiła seria kolejnych filmów reklamowych zachwalających zalety samochodu. Działania prowadzone są pod hasłem: "Zacznij żyć inaczej". Przy realizacji kampanii pracują: agencja Opcom (kreacja), dom mediowy PHD Rocket (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Isobar (social media). O starcie kampanii launchowej tego modelu pisaliśmy pod koniec listopada ub.r.

Maciej Burlikowski 951 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.