Grupa Spryciarze.pl dołączyła do TalentMedia

Kanały grupy subskrybuje prawie 3 mln osób.

Do sieci partnerskiej TalentMedia dołączyli jedni z najpopularniejszych twórców na polskim YouTube, którzy tworzą grupę Spryciarze.pl. W skład grupy wchodzi popularna strona Spryciarze.pl i kilka popularnych kanałów w YouTube. Jednym z najbardziej znanych jest kanał 5 Sposobów Na, który stale plasuje się w top 10 najpopularniejszych na platformie YouTube w Polsce, subskrybuje go ponad 2 mln osób, a łączna liczba wyświetleń opublikowanych filmów przekroczyła 425 mln. Wraz z kanałem 5 Sposobów Na do TalentMedia zostaną włączone także inne kanały Grupy Spryciarze.pl: Sprytne Babki (ponad 400 tys. subskrypcji), Zaminutowani (ponad 133 tys. subskrypcji), Pięciobój (ponad 182 tys. subskrypcji), Byle do dzwonka (18 tys. subskrypcji). - Nie ukrywamy, że przez długie lata byliśmy dalecy od wiązania się z sieciami partnerskimi, więc decyzja o dołączeniu do MCN może być zaskoczeniem. Jednak TalentMedia przekonało nas swoim profesjonalizmem oraz przemyślanym podejściem do rozwoju sieci jako takiej i wizją tego, czym MCN powinien dzisiaj dla twórców być – powiedział Marcin Radziwoń z grupy Spryciarze.pl.

Dodał, że jego zdaniem TalentMedia jako jedna z nielicznych sieci w Polsce oferuje influencerom realne wsparcie produkcyjne i kreatywne, a nie skupia się jedynie na pośrednictwie między twórcami a markami. - Istotne były oczywiście też warunki, jakie nam zaproponowano i pewność, że będziemy mogli realizować długofalowe działania dla dużych klientów, których profil działalności współgra z charakterem naszego kanału – dodaje. Deklaruje, że już wkrótce jego grupa będzie mogła się pochwalić pierwszą, dużą realizacją dla popularnej, globalnej marki.

Po dołączeniu kanałów 5 Sposobów Na, Sprytne Babki, Zaminutowani, Pięciobój, Byle do dzwonka, sieć TalentMedia zrzesza 86 kanałów, które łącznie mają 22 miliony subskrypcji. W 2017 r. liczba wyświetleń filmów z udziałem twórców zrzeszonych w TalentMedia przekroczyła 1,5 mld.

TalentMedia to sieć partnerska YouTube, która jest pionierem w tworzeniu i prowadzeniu kompleksowych kampanii wideo online na rynku polskim i w krajach regionu CEE. Zrzesza youtuberów, których kanały mają łącznie 22 miliony subskrypcji, ponad 400 milionów minut watchtime i zasięg ponad 100 milionów wyświetleń miesięcznie. Z agencją współpracują m.in. Cyber Marian, Martin Stankiewicz, Zuzanna Borucka, JDabrowski i Dominik Rupiński. Klientami TalentMedia są polskie i globalne marki m.in.: Tymbark, Virgin Mobile, Estee Lauder, Hasbro. Agencja jest częścią grupy marketingowej Mediacap SA.

 

Piotr Machul 175 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.