Nowa Bakoma dla seniorów [wideo]
Marketer wprowadza na rynek produkt Bakoma Senior Active, adresowany do starszej grupy konsumentów. Jego debiut jest wspierany reklamą telewizyjną, nawiązującą to tradycji amerykańskich musicali i przedwojennej polskiej piosenki.
15-sekundowy spot nawiązuje do konwencji amerykańskich komedii muzycznych z lat 50., jak choćby słynnego musicalu „Wszyscy na scenę”, z Fredem Astairem w roli głównej. W warstwie muzycznej wykorzystano motywy popularnej piosenki „Gwiżdżę na wszystko” w wykonaniu Mieczysława Fogga z 1941 r. Reklamie towarzyszy hasło „Aktywne jest życie seniorów”.
Główną grupą docelową są kobiety w wieku powyżej 60 lat, z dochodem i wykształceniem co najmniej średnim, mieszkające w dużych i średnich miastach. Są to konsumentki prowadzące aktywny tryb życia, preferujące naturalne metody dbania o zdrowie swoje i najbliższych. Dodatkową grupę docelową stanowią kobiety wieku 40-60 lat oraz mające w swoim gospodarstwie domowym osoby w wieku powyżej 60 lat.
Za strategię kampanii reklamowej oraz kreację odpowiada agencja reklamowa Upside, a za produkcję spotu reklamowego dom produkcyjny Video Ex Machina. Reklama jest emitowana w TVN i TVP. Planowaniem i zakupem mediów dla Bakomy zajmuje się dom mediowy UM.
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.