Dentsu Aegis przejmuje Red8
Wspólna oferta - Dentsu Solution - ma być drogą do przekształcenia się w agencję konsultingową "nowej generacji".
- Zakup Red8 Group wpisuje się w naszą strategię, która zakłada 50-proc. wzrost Dentsu Aegis Network w Polsce poprzez akwizycje, a kompetencje Grupy Red8 świetnie uzupełnią nasze portfolio usług na polskim rynku. Wierzę, że nasza wspólna oferta – Dentsu Solution, które będzie wynikiem połączenia kompetencji kreatywnych, strategii, kontentu, data, technologii i rozumienia znaczenia ekonomii cyfrowej w znacznym stopniu zwiększy wartość Dentsu Aegis Network dla naszych klientów i – co bardzo istotne – doskonale wpisuje się w naszą transformację w kierunku firmy konsultingowej nowej generacji – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.
R8 Advertising powstała w 2001 r., obecnie agencje należące do grupy Red8 mają w portfolio m.in. współpracę z klientami takimi jak Bank Zachodni WBK, Ferrero, Harnaś, Kasztelan, Zelmer, Tesco, Carlsberg czy Unilever
Dentsu Aegis Network jest globalną siecią komunikacyjną z oddziałami w 145 krajach. W Polsce w ramach tej grupy działają agencje Isobar i Lubię To – Linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia – Linked by Isobar, domy mediowe Carat i Vizeum, agencja OOH Posterscope, agencja performance marketingu iProspect, agencja programmatic Amnet oraz Amplifi.
Komentarze