Sławomir Jurek szefem marketingu Kino Polska TV

Odpowiada za całość działań marketingowych firmy.

Sławomir Jurek objął stanowisko dyrektora marketingu spółki Kino Polska TV. Przejął obowiązki Jacka Osadnika. Odpowiada za całość działań marketingowych firmy.

Sławomir Jurek pracował ostatnio w Discovery Networks CEEMEA na stanowisku creative & marketing directora w Polsce. Z Discovery związany był od ponad 6 lat jako branded content director CEEMEA. W ostatnim czasie odpowiadał za rozwój strategii komunikacyjnych i marketingowych dla flagowych marek nadawcy w Polsce, m.in. Discovery Channel, TLC i Eurosport. Nadzorował komunikację marketingową, on-air, digital oraz działania B2B.

Przed dołączeniem do Discovery Sławomir Jurek przez ponad 20 lat pracował w agencjach reklamowych w Polsce i za granicą, pełniąc funkcję dyrektora kreatywnego m.in. w Leo Burnett, Momentum Worldwide, Euro RSCG 4D oraz chief idea officera w Cheil Worldwide.

Spółka Kino Polska TV SA dystrybuuje kanały: Kino Polska, Kino TV, FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBox Action, FilmBox Family, FilmBox ArtHouse, Kino Polska Muzyka, DocuBox HD, FightBox HD, FunBox UHD, Fast & FunBox HD, 360 Tunebox, FashionBox HD, Gametoon HD, Erox HD i Eroxxx HD. Jest też właścicielem naziemnej stacji Zoom TV i udziałowcem kanału Stopklatka TV.

Piotr Machul 190 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.