Biedronka przygotowała kampanię w związku z zakazem handlu w niedziele [wideo]

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, radiu i internecie.

Jeronimo Martins, właściciel sieci sklepów Biedronka, rozpoczął nową kampanię reklamową, która nawiązuje do zakazu handlu w wybrane niedziele. Ze spotu reklamowego konsumenci mogą się dowiedzieć o wydłużonych godzinach pracy w piątki i soboty. Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, radiu i internecie.

Za kreację odpowiada agencja Duda Polska. Media zaplanował i kupił Wavemaker.

Maciej Florek 1927 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.