9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska

Za realizację kampanii wspierającej program odpowiadał dział on-air VIMN Poland, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

18 marca br. MTV Polska wyemituje premierowy odcinek 9. sezonu "Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy". Programowi towarzyszy kampania promocyjna obejmująca aktywności prowadzone w internecie i na outdoorze.

Promocja nowego sezonu "Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy" w mediach zewnętrznych skupiona będzie na trzech pierwszych odcinkach programu. Kampania wizerunkowa emitowana będzie w kanałach społecznościowych marki obejmujących Instagram, Facebook i YouTube. Kampania odsłonowa prowadzona będzie poprzez targetowanie w sieci Google Display Network na profil behawioralny. Będzie również uwzględniała zasięgowe emisje na Filmweb.pl oraz internetowych serwisach magazynów wydawnictwa Marquard Media Polska – Cosmopolitan.pl oraz Playboy.pl.

Spot wizerunkowy emitowany będzie również m.in. w sieciach siłowni Calypso, S4 i Zdrofit w województwach małopolskim, mazowieckimi i śląskim. Niedzielne premiery "Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy" będą dodatkowo wspierane emisją na ekranie DOOH w centrum Warszawy.

Za realizację kampanii odpowiadał dział on-air VIMN Poland, za zakup mediów – dom mediowy Starcom.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.