9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska
Za realizację kampanii wspierającej program odpowiadał dział on-air VIMN Poland, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.
Promocja nowego sezonu "Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy" w mediach zewnętrznych skupiona będzie na trzech pierwszych odcinkach programu. Kampania wizerunkowa emitowana będzie w kanałach społecznościowych marki obejmujących Instagram, Facebook i YouTube. Kampania odsłonowa prowadzona będzie poprzez targetowanie w sieci Google Display Network na profil behawioralny. Będzie również uwzględniała zasięgowe emisje na Filmweb.pl oraz internetowych serwisach magazynów wydawnictwa Marquard Media Polska – Cosmopolitan.pl oraz Playboy.pl.
Spot wizerunkowy emitowany będzie również m.in. w sieciach siłowni Calypso, S4 i Zdrofit w województwach małopolskim, mazowieckimi i śląskim. Niedzielne premiery "Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy" będą dodatkowo wspierane emisją na ekranie DOOH w centrum Warszawy.
Za realizację kampanii odpowiadał dział on-air VIMN Poland, za zakup mediów – dom mediowy Starcom.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.