Pięć części "Mikołajka" na wyłączność w Biedronce

Wprowadzenie książek na polski rynek ma być kolejną odsłoną promocji czytelnictwa w wydaniu Biedronki.

17 marca br. będzie miała miejsce premiera pięciu części serii "Mikołajek i jego paczka". Nowością jest to, że książki wydane w Polsce po raz pierwszy będą dostępne na wyłączność w sklepach sieci Biedronka. Każda w cenie 11,99 zł za sztukę.

Biedronka szeroko komunikuje swój udział w promocji czytelnictwa.  Cyklicznie organizuje m.in. akcje promocyjne typu "Rekordowe czytanie 2 mln książek", organizuje też konkurs literacki Piórko – nagroda Biedronki za książkę dla dzieci, w którym autor tekstu oraz ilustrator wygrać mogą po 100 tys. zł. Do tej pory w jego ramach ukazały się trzy książki: "Szary domek", "Córka bajarza" i "Nieustraszony Strach na Wróble", które sprzedały się w liczbie ponad 115 tys. egzemplarzy. Trwa czwarta edycja konkursu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.