"Przystanek Bieszczady 3" promowany przy użyciu Facebook Camera

Projekt stworzony został przez Discovery Channel i Starcom we współpracy ze studiem Lens That.

"Przystanek Bieszczady 3" to pierwszy polski format telewizyjny promowany na bazie możliwości technologicznych narzędzia Facebook Camera. Efekt rozszerzonej rzeczywistości stworzony został w oprogramowaniu udostępnionym przez AR Studio Facebooka. Jak podają autorzy tego rozwiązania, to prawdopodobnie pierwsza na świecie realizacja efektu AR w Facebook Messenger, umożliwiającego sterowanie przez użytkownika modelem 3D. Model drzewa twarzy, która jest znakiem rozpoznawczym programu, reaguje na ruchy głowy, oczu i mimikę twarzy użytkownika oraz ma zaszytą animację, uruchamiającą się w momencie wykonania konkretnej akcji przez użytkownika.

Widzowie "Przystanku Bieszczady" mogą znaleźć efekt AR i rozpocząć zabawę na fanpage’u Discovery Channel Polska oraz w bocie FB Messenger programu "Przystanek Bieszczady Sezon 3".

Projekt stworzony został przez Discovery Channel i Starcom we współpracy ze studiem Lens That.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.