Pedigree namawia do selfie z psem
Mars na rozpoczęcie wiosny przygotował aktywizację dla czworonogów i ich właścicieli.
W ramach globalnej kampanii marka Pedigree i agencja reklamowa BBDO stworzyły także mobilną aplikację, pozwalającą nadać zdjęciom nowy wymiar. Aplikacja wykorzystuje technologię rozpoznawania "twarzy" psów, co umożliwia dodawanie różnych zabawnych filtrów. Psy mogą zyskać wygląd policjanta, kucharza, przewodnika safari lub nawet kota. Aplikacja dostępna jest w App Store i Google Play.
Konsumenci mogą zdobyć własny klips SelfieSTIX, zakupując specjalnie oznaczone opakowanie przysmaków Pedigree Dentastix m.in. w wybranych sklepach sieci: Auchan, Carrefour, Intermarche, Leclerc, Netto, Polomarket, Rossmann, Tesco, Żabka. Zestawy promocyjne dostępne są również w sieci sklepów zoologicznych Maxi Zoo, Zoo Karina na Pomorzu, sieci marketów RCMB Majster, obecnych w południowo-wschodniej Polsce. Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
Kampania obejmuje reklamę, działania w internecie i social mediach, promocję w punktach sprzedaży, a także współpracę z infuencerami. W ramach wsparcia kampanii influencerzy przygotowali angażujące materiały z wykorzystaniem selfie, zachęcając swoich fanów do dzielenia się z nimi ich własnymi zdjęciami z psami. Media na potrzeby akcji kupuje MediaCom.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.