"Kuchnia" w nowych szatach
Kwietniowe wydanie miesięcznika Agory w nowej odsłonie.
Nowy numer omawia m.in. trend niemarnowania żywności. Magazyn rozszerza swoją tematykę o diety funkcjonalne, spełniające oczekiwania osób, które nie mogą lub nie chcą jeść konkretnych produktów. Redakcja więcej uwagi poświęci gastronomii – co miesiąc poleci kilka restauracji z różnych regionów Polski. Nowością będzie też dział poświęcony prostym posiłkom do pracy i do szkoły.
Na łamach kolejnych wydań miesięcznika redakcja będzie polecać restauracje w całym kraju, wyróżniające się stabilną jakością. W każdym numerze znajdzie się rozmowa z przedstawicielem branży na temat współczesnej gastronomii i trendów rynkowych. W kwietniowym wydaniu będą to: ukraińskie restauracje we Wrocławiu, kulinarna relacja z Lyonu oraz kuchnia Tomasza Olszewskiego z poznańskiej restauracji Concordia Taste.
Nowością będzie też comiesięczny przegląd sprzętu gospodarstwa domowego, który pomoże czytelnikom dokonać wyboru akcesoriów odpowiednich do ich potrzeb – w najnowszym numerze będzie to przegląd robotów wielofunkcyjnych.
Odświeżeniu ulegnie również wygląd pisma, za który odpowiada Katarzyna Trzaskowska. Czcionka ma być bardziej pojemna i łatwiejsza do czytania, wprowadzono również nową typografię, nowe winiety rubryk będą służyć lepszej nawigacji i orientacji w treściach.
Wydanie wesprze promocja w prasie (czasopisma Agory, "Co Jest Grane 24”), internecie (media społecznościowe, www.magazyn-kuchnia.pl), radiu (radiostacje Agory), telewizji (Kuchnia+), na nośnikach reklamy zewnętrznej CityInfo.TV i w kinach sieci Helios. Kampanię przygotował dział marketingu pionu Czasopisma Agory.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.