PKO BP chwali się wynikami kampanii w YT
Spot "Kluczowe decyzje" w niespełna 13 dni obejrzano ponad 3,5 mln razy
Bank otworzył nim nową platformę komunikacji reklamowej. Nawiązuje ona do podejmowania decyzji oraz realizacji marzeń i wplata rolę banku w ten kontekst.
Film wyreżyserował Tomasz Bagiński. Spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny Dobro, postprodukcją zajął się Platige Image. Za strategię i opracowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Agencja Warszawa, zaś za zakup mediów – Havas Media.
Poniżej materiał z produkcji filmu.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane