Fuzja Ogilvy i J. Walter Thompson w Polsce
Beata Turlejska, dotychczasowa CEO JWT Lemon Sky, rozstaje się z firmą, która od tej pory będzie zarządzana przez Agnieszkę Wasilewską, prezes zarządu i managing director grupy Ogilvy w Polsce.
Działające w ramach struktur grupy WPP agencje Ogilvy i J. Walter Thompson Lemon Sky (JWT Lemon Sky) łączą swoje siły na polskim rynku. Nowy układ ma umożliwić Ogilvy włączenie do swojej oferty digitalowych kompetencji JWT Lemon Sky, takich jak produkcja kontentu, performance, project management, technology development i social media, podczas gdy JWT Lemon Sky ma skorzystać na dostępie do zaplecza talentów pracujących w Ogilvy.
Beata Turlejska, dotychczasowa CEO JWT Lemon Sky, rozstaje się z firmą, która od tej pory będzie zarządzana przez Agnieszkę Wasilewską, prezes zarządu i managing director grupy Ogilvy w Polsce. Warszawskie oddziały firm połączą swoje biura pod wspólnym adresem w połowie bieżącego roku, zachowując jednocześnie wrocławski oddział JWT Lemon Sky.
Pozostała kadra zarządzająca JWT Lemon Sky ma ściśle współpracować z zespołem zarządzającym Ogilvy. Proces fuzji obu agencji zakończy się w 2018 r.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.