Chapter1 pomaga zabłysnąć klientom MylaQ

Marka MylaQ z portfolio grupy Cosmo Group razem z agencją Chapter1 realizuje aktywację pod hasłem "mytime2shine".

MylaQ  to lakiery hybrydowe, ozdoby na paznokcie, urządzenia i akcesoria do stylizacji. Wszystko,
co pozwala na samodzielne wykonanie hybrydowego manicure.

Działania agencji obejmują kampanię reklamową w kanale digital z wykorzystaniem filmu wizerunkowego, aktywności na Facebooku, działania z influencerami, takimi jak Beksy i Lisie Piekło,
 oraz konkurs konsumencki.

Aby wziąć udział w konkursie, należy stworzyć własną stylizację paznokci, a następnie opublikować ją na Instagramie lub pod konkursowym postem na Facebooku. Można wybrać spośród dwóch form - zdjęcia i filmu, które należy opatrzyć odpowiednimi hashtagami. Nagrody to weekend w SPA
z youtuberkami (wspomniane Beksy), voucher o wartości 1000 zł na ubrania marki Mr Gugu & Miss Go lub limitowany zestaw lakierów MylaQ.

W portfolio firmy Cosmo Group znajdziemy także takie marki jak NaoNail, Black Lashes oraz Revi. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.