Skoda reklamuje pierwszy model napędzany energią elektryczną [wideo]

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Opcom.

Pod hasłem "Skoda Vision E. Napędzana pozytywną energią" ruszyła kampania zapowiadająca pierwszego napędzanego wyłącznie energią elektryczną modelu marki Skoda (Volkswagen Group Polska). W ramach kampanii krakowska agencja reklamowa Opcom przygotowała platformę komunikacji, która obejmuje landing page oraz działania reklamowe prowadzone w telewizji, a także w internecie. Kampania obejmuje również wsparcie przy premierze modelu na tegorocznych Targach Motoryzacyjnych w Poznaniu, na które przygotowany został spot reklamowy.

Kampania potrwa do 8 kwietnia br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada PHD Rocket.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.